Veelgestelde vragen
Hoe rekenen jullie?
De gepresteerde uren worden berekend vanaf het vertrek vanuit Gistel (nabij Oostende) tot en met de terugkomst in Gistel (na afwerking van de verhuisopdracht). Deze regeling geldt zowel voor een liftservice als voor een verhuizing.
Hoe gebeurt de betaling?
We vragen contante betaling aan de chauffeur op het einde van de werkzaamheden.
Hoeveel parkeer plaats vrijhouden voor de deur?
Wij vragen om het nodige te doen zodat wij gemakkelijk voor de deur kunnen parkeren.
We hebben minimaal 30meter nodig om makkelijk te kunnen werken.
Hiervoor vraagt u best een parkeerverbod aan.
Wie zorgt er voor het parkeerverbod?
De klant zorgt zelf voor het parkeerverbod. U vraagt dit aan bij de politie of bij uw gemeentebestuur.
Doe dit wel tijdig want voor sommige gemeenten of steden moet dit meer dan één week vooraf aangevraagd worden.
Hoeveel mensen heb ik nodig om mijn verhuis ordelijk te laten verlopen?
Om uw verhuis vlot te laten verlopen hebt u best 2 personen boven (waaronder min. 1 professionele verhuizer) om de meubelen op de lift te zetten en 2 personen beneden (waaronder min. 1 professionele verhuizer) om de meubelen af te nemen.
Welke tips kan u ons nog geven?
Steek geen breekbare spullen in plastieken zakken maar in verhuisdozen, dit voorkomt breuk tijdens de verhuis.
Maak onze verhuizer op voorhand attent op schilderijen, spiegels, waardevolle voorwerpen, breekbare spullen alsook zware dozen.